Ontwerp website

Mededelingen van het SFB team en de forumregels. Tevens voor alle feedback en suggesties.
Ger
Oprichter

Ontwerp website

Berichtdoor Ger » Wo 01 Feb 2006 8:29

Hoi mensen. Zoals jullie misschien gemerkt hebben is Richard druk bezig om een mooi ontwerp te maken voor de hoofdpagina. Mijn vraag aan jullie is of jullie het mooi vinden zoals het er nu uit ziet, of jullie misschien iets missen, of iets zo fantastisch mooi vinden dat hij aan dat stuk niets meer mag doen.

Hetzelfde geldt voor het forum. Voor wat betreft het uiterlijk ben ik er ongeveer klaar mee. Op de achtergrond ben ik nog wel bezig met beveiliging en functionaliteit. Hier wederom dezelfde vraag: Vinden jullie het mooi of niet, missen jullie iets, etc.?

Ik hoor het graag!

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Gast

Berichtdoor Gast » Za 11 Feb 2006 19:39

die rapporteerfuctie kan niet werken!

niet iedereen beschikt over outlook

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Za 11 Feb 2006 19:56

Inderdaad, niet iedereen heeft outlook of een andere e-mail client op zijn computer. Maar in dat geval kun je wel het e-mail adres zien en daar je hotmail, gmail of wat voor emailprovider dan ook voor gebruiken.

Heb je totaal niet de beschikking over email, dan kun je altijd nog een privé bericht sturen naar het beheer. Mocht je dat ook niet kunnen omdat je een gastgebruiker bent (zoals jij) dan kun je het hier in het feedbackforum nog aan de kaak stellen.

Zoals je ziet, mogelijkheden genoeg. De rapporteerlink is alleen maar om het allemaal nog makkelijker te maken voor de mensen met die mogelijkheden.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Terug naar “Mededelingen en feedback”