[te koop] Samurai 3000 katana & afghaans zwaard

Archief van reeds verkochte items. In dit forum kan niet gepost worden.
Ger
Oprichter

[te koop] Samurai 3000 katana & afghaans zwaard

Berichtdoor Ger » Ma 09 Jul 2012 12:50

Elf jaar geleden kocht ik 'm, nu wordt het tijd om er afscheid van te nemen: mijn Samurai 3000 katana.
Ik heb er -zeker toen het nog mijn enige zwaard was- best plezier van gehad, maar hij hangt nu eigenlijk een beetje in de weg. De vormgeving vind ik nog steeds tof, dus dat is het probleem niet. Over de details is echt wel nagedacht door United Cutlery.

Fotootje:
Afbeelding

Recht onder de samurai 3000 heb ik mijn zwaard uit afghanistan hangen, en die hangt dus ook in de weg.
AfbeeldingAfbeelding

Een eventuele koper moet er rekening mee houden dat beide zwaarden muurhangers zijn. Hoewel de Afghaan ooit wel bedoeld is geweest voor het echte werk, heb ik nooit aangedurfd om er ook maar een melkpak mee aan te raken. Het blad is volgens mij wel in orde. Wellicht leuk voor een projectje.

Voor de Afghaan durf ik eigenlijk niet echt iets te vragen, de waarde zal rond de twee tientjes liggen. Daarom biedt ik 'm samen met de Samurai 3000 aan voor € 75,-.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Droopy

Re: [te koop] Samurai 3000 katana & afghaans zwaard

Berichtdoor Droopy » Wo 25 Jul 2012 22:54

Hoi Ger,

Mooie katana. Is 'ie nog te koop? Anders heb ik wel interesse.
Ik ben helemaal nieuw hier dus ik moet nog even uitzoeken hoe een en ander werkt, maar dat komt wel goed.
Ik verzamel katana's en ook sets met een katana, wakizashi en een tanto. Dit mogen ook replica's zijn, aangezien ik ze alleen maar in een vitrinekast zet om ernaar te kijken en ze niet daadwerkelijk ga gebruiken. Daarom kijk ik meer naar mooie beschilderingen of snijwerk enzo dan naar de kwaliteit, al moeten ze natuurlijk wel enigzins solide zijn en niet meteen uit elkaar vallen als ik ze uit de schede haal.

Ik hoor het wel.

Groeten,
Marcel

Wie een mes slijpt voor een ander, zou zich wel eens lelijk in de vingers kunnen snijden.

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Do 26 Jul 2012 10:40

Hoi Marcel, welkom op Sword Facts Benelux!

Om naar te kijken zijn ze een dikke prima, en ze vallen ook niet zomaar uit elkaar. Zoals je kunt lezen in de review waar ik in het begin van mijn post naar link, heb ik er meer mee kunnen als dat ik had verwacht.

Ik stuur je even een PB over de verdere afhandeling.

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Di 31 Jul 2012 9:15

Verkocht. Veel plezier ervan!

Terug naar “Verkocht”