Te koop: Fuji Forge Functional line 9260 Tsunami katana

Archief van reeds verkochte items. In dit forum kan niet gepost worden.
30cal_Fun

Te koop: Fuji Forge Functional line 9260 Tsunami katana

Berichtdoor 30cal_Fun » Zo 21 Dec 2014 20:40

Te koop: Tsunami katana uit de Fuji Forge Functional line.
Gloednieuw, een paar maanden terug gekocht, alleen uit de verpakking gehaald. Nooit iets mee gedaan omdat ik andere zwaarden meer gebruik daarom mag dit zwaard ook naar een nieuwe eigenaar.
Alle originele accessoires (decoratieve opberg doos, schoonmaak setje, sageo) zitten er nog bij.

Alle informatie over dit zwaard is op deze pagina te vinden: http://www.katana-samurai-sword.com/dharma-katana-9260-p-666.html Hier heb ik dit zwaard toen ter tijd ook gekocht.
Specificaties van de Tsunami katana zijn exact hetzelfde als van de Dharma katana, het enige verschil is de tsuba.
Ik heb de eigenaar van de webwinkel destijds gevraagd om het zwaard met de dikste saki kasane voor mij uit te zoeken aangezien veel productie katana's tegenwoordig met een achterlijk dunne saki kasane komen. Deze katana heeft een gezonde saki kasane van 6mm. Bij uitstek geschikt voor tameshigiri dus.

Totaalprijs was destijds € 187,61.
Het zwaard mag weg voor een vaste prijs van € 135,-
Ophalen kan in Arnhem, of het kan verzonden worden voor 15 euro.

Ruil tegen Cold Steel Chisa katana, Dynasty Forge Ko katana of Ronin Dojo Pro Ko katana is ook mogelijk (met bijbetaling van mij), missende onderdelen is daarbij geen probleem.

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Te koop: Fuji Forge Functional line 9260 Tsunami katana

Berichtdoor 30cal_Fun » Za 27 Dec 2014 20:59

Gewone Dynasty Forge Musha katana (zonder bo-hi) of Huanuo / Fred Chen 1060 katana is ook welkom bij ruil.

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Te koop: Fuji Forge Functional line 9260 Tsunami katana

Berichtdoor 30cal_Fun » Zo 04 Jan 2015 14:02

Zwaard is niet meer beschikbaar!
Topic mag verwijderd/verplaatst worden.

Terug naar “Verkocht”