Gezocht: UNOKUBI Hanwei Raptor (kale bladen/gebruikt, etc oke!)

Topics die 3 maanden of ouder zijn worden hierin geplaatst.
30cal_Fun

Gezocht: UNOKUBI Hanwei Raptor (kale bladen/gebruikt, etc oke!)

Berichtdoor 30cal_Fun » Di 25 Aug 2015 11:21

Ik ben op zoek naar een Hanwei Raptor UNOKUBI zukuri katana.

Vrijwel alles is prima: kale bladen, gebruikt/tweedehands, half afgemaakte projecten, etc.
Fittingen zijn optioneel: gebarsten of ontbrekende tsuka, of als je simpelweg alle fittingen zelf wilt houden; prima.
Het enige wat ik nodig heb is het blad en bij voorkeur graag ook de habaki en saya.
Kleine cosmetische schade is geen probleem; kleine krassen, gebarsten saya, een klein beetje vlieg roest, etc maakt niet uit.
Wat ik niet wil is schade die de structurele integriteit van het blad zelf in gevaar brengt: geen happen, barsten, deuken of gebogen bladen.
Ook a.u.b. geen "ik heb het zwaard zelf geslepen" bladen, daar heb ik héle slechte ervaring mee.

Als je wat hebt liggen dan hoor ik het graag!

Bij voorkeur zou ik de Unokubi raptor (met bijbetaling die afhankelijk is van staat en fittingen) ruilen met mijn Bugei 5160 Samurai Katana.

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Gezocht: UNOKUBI Hanwei Raptor (kale bladen/gebruikt, etc oke!)

Berichtdoor 30cal_Fun » Di 25 Aug 2015 17:53

Ik ben eventueel ook geïnteresseerd in een "gecombineerde koop" waarbij we samen het zwaard kopen. Ik hou dan het blad en de andere koper krijgt de fittingen.

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Gezocht: UNOKUBI Hanwei Raptor (kale bladen/gebruikt, etc oke!)

Berichtdoor 30cal_Fun » Za 07 Nov 2015 14:55

Ik heb een andere oplossing gevonden en ik ben niet langer op zoek naar dit zwaard. Dit onderwerp kan gesloten worden.

Terug naar “3 maanden of ouder”