KarmaKula

Zwaarden en martial arts in films, TV-programma's, boeken, strips, games, etc.
Richard

KarmaKula

Berichtdoor Richard » Zo 05 Sep 2010 12:23

Misschien een beetje oud nieuws, maar herinneren jullie je Ninjai the Little Ninja nog? (http://www.ninjai.com) De makers waren al een tijdje bezig met een live action movie Karma Kula, vandaag dacht ik, laat ik even kijken hoe het met Ninjai staat en zag dat ze al twee afleveringen van Karma Kula online hebben staan. (Geen nieuwe Ninjai helaas).

Afbeelding Afbeelding

Net het eerste deel gekeken, die gast is even wennen, maar het ziet er wel mooi uit. Het wordt wel verteld in de suffe monoloog als Ninjai, maar dat heeft ook zijn charme. De actie is ook best goed.
Zie http://karmakula.ign.com/

- AKA Dragon's Roar

Kubikiri Asa

Re: KarmaKula

Berichtdoor Kubikiri Asa » Ma 06 Sep 2010 18:19

Dragon's Roar,

Dat KarmaKula doet me niet zoveel, te Bollywood-achtig maar Ninjai the Little Ninja vind ik echt geweldig. :thup:
Samurai strips en tekenfilms doen het voor mij helemaal. plaatjes kijken is nu eenmaal "eenvoudiger" dan lezen :mrgreen:

Baka Mo Ichi-Gei. (Even a fool has one talent.)

Richard

Berichtdoor Richard » Ma 06 Sep 2010 18:54

Bollywood-achtig inderdaad, hahaha. Dat bedoelde ik ook met "die gast is even wennen". Maar ik heb wel respect voor het feit dat ze zoiets gratis beschikbaar stellen, terwijl het er wel goed uitziet (voor een gratis film wel te verstaan). Zou er niet voor naar de bios gaan...

Samoerai strips vind ik vaak erg overdreven gewelddadig, maar ken je de "Samoerai" serie van Di Giorgio? Die vind ik wel goed.

- AKA Dragon's Roar

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Ma 06 Sep 2010 19:45

Dragon's Roar,

het feit dat ze zoiets gratis beschikbaar stellen, terwijl het er wel goed uitziet (voor een gratis film wel te verstaan). Zou er niet voor naar de bios gaan...

Okè, daar zit wat in.

Samoerai strips vind ik vaak erg overdreven gewelddadig, maar ken je de "Samoerai" serie van Di Giorgio? Die vind ik wel goed.

Strips overdreven geweldadig!!!!!!! :shock: en die KarmaKula figuur dan? die zou als patholoog anatoom geen slecht figuur slaan. :twisted:

Je zou de strips van:
Lone wolf and cub, Samurai executioner, Kogaratsu, 365 Samurai And A Few Bowls Of Rice, Path of the Assasin, Ronin eens moeten lezen.

Richard

Berichtdoor Richard » Ma 06 Sep 2010 19:58

True true :) Maar bij een strip kijk ik toch door andere ogen, weet niet waarom...
En bedankt voor de striptips, al verwacht ik dat ik niet de tijd heb of kan maken, om me echt in een andere reeks te verdiepen...

- AKA Dragon's Roar

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Ma 06 Sep 2010 20:04

Dragon's Roar,
True true Maar bij een strip kijk ik toch door andere ogen, weet niet waarom...

Traumatische jeugd ervaring :cry: , je mocht alleen maar Suske en Wiske lezen???? :twisted:

Richard

Berichtdoor Richard » Di 07 Sep 2010 6:49

Hé hé, respect voor Suske en Wiske hè, was toevallig wel mijn favoriete strip ja. Problemen mee? Huh? Heb serieus nog een hele collectie liggen, zou je eens moeten lezen is goed voor je ontwikkeling! (misschien is er nog wat te redden van je zieke-samoerai-kill-kill-kill-bill-mind :P )

Zo! :mrgreen:

- AKA Dragon's Roar

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Di 07 Sep 2010 8:19

Dragon's Roar,

Hé hé, respect voor Suske en Wiske hè, was toevallig wel mijn favoriete strip ja. Problemen mee? Huh?

Kijk, dat bedoel ik nu, dit verklaard een heleboel, softie. :lol:

Doe mij maar Asterix en Obelix, af en toe een beetje "stoeien" en dan afsluiten met een feestje. :mrgreen:
zou je eens moeten lezen is goed voor je ontwikkeling

Ontwikkeling??????????????????kan dat ook op de BBQ? :roll:

(misschien is er nog wat te redden van je zieke-samoerai-kill-kill-kill-bill-mind )

Een MAN moet een hobby hebben, toch? :twisted: anders moet je gaan afwassen en stofzuigen enz. :wink:

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Wo 08 Sep 2010 10:34

Dragon's Roar,

Aangezien je een liefhebber van "lezen" bent, dacht ik je een site door te geven waarop je online manga kunt lezen (onemanga.com), helaas zijn die ermee gestopt onder druk van een aantal uitgeverijen. :cry:
Gelukkig zijn er nog anderen waar het nog wel mogelijk is: :twisted:
http://www.mangafox.com/directory/

Richard

Berichtdoor Richard » Do 09 Sep 2010 19:06

Hmm ik ben niet zo van de Manga eigenlijk...

- AKA Dragon's Roar

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Do 09 Sep 2010 20:22

Dragon's Roar,
Ik ben ook niet zo'n fan van te kleine meisjes in school uniformpjes met grote vochtige ogen :mrgreen: maar deze kun je hier ook lezen:
http://www.mangafox.com/manga/samurai_executioner/?no_warning=1
http://www.mangafox.com/manga/samurai_legend/
http://www.mangafox.com/manga/kogaratsu/

Richard

Berichtdoor Richard » Vr 10 Sep 2010 19:13

Haha!
Dat ziet er best geinig uit inderdaad! Maar ik heb dan liever een "echt" boek denk ik. Zo eentje die je in je hand kan houden. Ja, ja erg old school ik weet 't :)

- AKA Dragon's Roar

dave

Berichtdoor dave » Ma 13 Sep 2010 17:26

Jammer dat er verder niks van ninjai is gekomen, was wel een mooie serie ..zelfs voor 'grote' mensen :)

Over strips gesproken, sinds een paar weken hebben we "Hojo" in het leven geroepen http://www.samurai-sword-shop.com/blog/ ... murai-dog/ . Iets wat al lang op de planning stond maar nooit echt werd in geïnvesteerd...

Wat je wilt en krijgt in het leven is meestal niet hetzelfde....

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Di 14 Sep 2010 14:31

Dave,

Eindelijk een nieuwe "samurai strip", ik begon al te vrezen dat het voor dit genre voorbij was. :thup:
Is het de bedoeling dat er uiteindelijk een kompleet verhaal/album gaat komen? een beetje a la Usagi Yojimbo.

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Di 14 Sep 2010 14:51

Dragon's Roar,
Maar ik heb dan liever een "echt" boek denk ik. Zo eentje die je in je hand kan houden. Ja, ja erg old school ik weet 't

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld :roll: :

Afbeelding

Het krat is voor ca. 2/3 zichtbaar en dan moet ik ook nog ergens Kogaratsu (12 delen) en Lady Snowblood hebben liggen, en dan ook de bij enkele serie's horende dvd's (Lady snowblood, Lone wolf and cub, Crying freeman) :shock:

Terug naar “Media”