Je oogst wat je zaait

Voor al je algemene vragen, filosofische overpeinzingen of andere zaken die niets met zwaarden te maken hebben.
Insane
Beheerder

Je oogst wat je zaait

Berichtdoor Insane » Wo 15 Aug 2012 7:25

Onderwerp gesplitst, discussie verplaatst

Sjaak Hubersma schreef:Ik heb wel interesse, wanneer kan ik het zwaard een keer komen bekijken?

Zodra de postbode hem bij je thuis brengt na betaling :thup:

Een serieuze koper is welkom om hem te bezichtigen maar gezien mijn eerdere ervaringen met jou, wil ik jou niet in mijn huis hebben.
En daarbij komt dat ik helemaal niet geloof dat jij interesse hebt in een chinees gemaakte katana of zoals ik ze graag noem Chitana's.
Dus ik weet niet wat je wil bereiken met je post, maar ik wil een verkooptopic houden als verkooptopic.
Dus verdere reactie van jou graag via PB of liever helemaal niet.

If it's a sword i'll use it like a sword.
If i want something pretty to hang on a wall,
i'll put up a picture of a flower or something.......

Sjaak Hubersma

Re: Te koop limited edition WSS u-no kubi katana

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Do 16 Aug 2012 18:36

Jammer dat je weer zo naar tegen me doet. Dan zal ik tot de volgende SFB-dag moeten wachten om je de hand te mogen drukken.

Overigens mag je wel bij thuis langskomen hoor. Ik wil jou best in mijn huis.

Groet

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Do 16 Aug 2012 20:44

Sjaak Hubersma schreef:Jammer dat je weer zo naar tegen me doet. Dan zal ik tot de volgende SFB-dag moeten wachten om je de hand te mogen drukken.

Overigens mag je wel bij thuis langskomen hoor. Ik wil jou best in mijn huis.

Groet

Tsja... iets in de trend van je oogst wat je zaait. :clap:

Ook ik hoop dat je jezelf komend jaar als een produktief en vooral gezellig forumlid profileert, zodat je op de volgende SFB-dag wel welkom bent :thup:

Sjaak Hubersma

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Za 18 Aug 2012 1:40

Besef je eigenlijk wel wat je hier zegt? Je bevestigt hier dat je mij op persoonlijke gronden toegang tot SFB ontzegt. Ik vind eigenlijk dat ik best wat waardevolle bijdragen heb geleverd.

Maargoed dit is idd niet de plaats voor deze discussie. Ik nodig je nogmaals bij mij thuis uit om eens te praten over al je ervaringen en gradueringen onder genot van een kop koffie of potje bier. Pak melk mag ook...

Insane
Beheerder

Re: Je oogst wat je zaait

Berichtdoor Insane » Za 18 Aug 2012 7:32

Je hebt idd een aantal waardevolle bijdragen geleverd en kennis is hier altijd welkom.

Ik ontzeg helemaal niemand de toegang.
Maar toen er gestemd werd over of jij wel of niet welkom was, was mijn stem negatief, maar er werd unaniem negatief gestemd.
Dus het is niet zo dat ik een persoonlijke vete tegen je heb, maar je hebt je op een bepaalde manier geprofileert op dit forum die soms niet erg vriendelijk was, zeg maar gerust onvriendelijk.
De meeste van die berichten zijn ook verwijdert.
Een aantal positieve bijdragen neemt dat negatieve niet weg natuurlijk.

Sjaak Hubersma

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Za 18 Aug 2012 17:46

Ik denk dat ik me helemaal niet negatief heb geprofileerD (geprofileerd is voltooid deelwoord en dus met een D).

Anyway, aangezien er drie man kwamen....

Sjaak Hubersma

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Za 18 Aug 2012 18:19

Nu moet je me toch even helpen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik onvriendelijk ben geweest. Zou je mij de voorbeelden op grond waarvan ik niet langs mag komen kunnen noemen.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat ik in ons dispuut nooit onbeleefd tegen je geweest. Ik heb je enkel gevraagd naar de bassis waarop je bepaalde conclusies trok. Normale vraag voor iemand die op een forum recensies plaatst. Dat jij daarom boos werd is een geval van de schoen en wie hem aantrekt.

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Za 18 Aug 2012 18:23

Sjaak Hubersma schreef:Ik denk dat ik me helemaal niet negatief heb geprofileerD (geprofileerd is voltooid deelwoord en dus met een D).

Anyway, aangezien er drie man kwamen....

"Ik denk dat ik me helemaal niet negatief heb geprofileerD "

Daar waren we al een beetje bang voor .

geprofileerd is voltooid deelwoord en dus met een D).

Klopt als een zwerende vinger, MY BAD :wall:

Anyway, aangezien er drie man kwamen

Dus?

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Za 18 Aug 2012 18:30

Sjaak Hubersma schreef:Nu moet je me toch even helpen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik onvriendelijk ben geweest. Zou je mij de voorbeelden op grond waarvan ik niet langs mag komen kunnen noemen.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat ik in ons dispuut nooit onbeleefd tegen je geweest. Ik heb je enkel gevraagd naar de bassis waarop je bepaalde conclusies trok. Normale vraag voor iemand die op een forum recensies plaatst. Dat jij daarom boos werd is een geval van de schoen en wie hem aantrekt.

Boos ben ik zeker niet geweest, het onvriendelijke uitte zich in je gehele schrijfwijze, toen ik geen antwoord wilde geven probeerde je uit te dagen door te zeggen" Laat me raden 2 lessen jujutsu bladiebladie" en nog wat dingen. De meeste van je posts zijn doordrenkt met spot en sarcasme wat redelijk doorzichtig is maar ik vermoed dat je dat zelf niet beseft.
En het gehele plaatje zorgde ervoor dat niemand van de 6 mensen die op de SFB-dag komen jou erbij willen hebben.

Jetfire

Berichtdoor Jetfire » Za 18 Aug 2012 20:00

Hee Insane je moet wel toegeven dat deze incarnatie van 'Sjaak' veel vriendelijker is dan zijn vorige. :wink:

"Move as swift as a wind, stay as silent as forest, attack as fierce as fire, undefeatable defense like a mountain." Sun Tzu

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Za 18 Aug 2012 20:12

Jetfire schreef:Hee Insane je moet wel toegeven dat deze incarnatie van 'Sjaak' veel vriendelijker is dan zijn vorige. :wink:

Welke van de 15?

Jetfire

Berichtdoor Jetfire » Za 18 Aug 2012 21:10

Insane schreef:
Jetfire schreef:Hee Insane je moet wel toegeven dat deze incarnatie van 'Sjaak' veel vriendelijker is dan zijn vorige. :wink:

Welke van de 15?

Keus genoeg inderdaad :D

"Move as swift as a wind, stay as silent as forest, attack as fierce as fire, undefeatable defense like a mountain." Sun Tzu

Sjaak Hubersma

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Zo 19 Aug 2012 21:05

Beetje jammer allemaal... Ik heb sterk het gevoel dat er op dit forum sprake is van een "gesloten groep" die mensen bewust buiten wil houden. Uiteraard jullie goed recht, jullie mogen je eigen regels bepalen, eerlijk of niet.

Ik denk dat jullie ook weinig aan me zullen hebben op de SFB-dag aangezien ik geen zwaarden collectie heb en met een zwaard nog geen deuk in een pakje boter kan slaan.

De bovenstaande verwijzing snap ik niet zo goed. Reïncarnatie's, waar gaat dat over? Als jullie me ergens van willen beschuldigen moet je dat gewoon uitspreken lijkt me. Daarom leek het me ook leuk op dw SFB-dag te komen. Graag had ik Isane eens face to face naar zijn ervaringen en referenties gevraagd.

Ik heb niks te verbergen, bij mij mag iedereen gewoon langskomen.

Jammer, maar jullie regels en spel dus voor mij geld: take it or leave it.

Veel plezier op de SFB-dag jongens.

Groeten van Sjaak

Sjaak Hubersma

Berichtdoor Sjaak Hubersma » Zo 19 Aug 2012 21:09

O een correctie op slechte spelling is onbeleefd??? Okay ik zal er op letten.

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Zo 19 Aug 2012 21:18

Sjaak Hubersma schreef:O een correctie op slechte spelling is onbeleefd??? Okay ik zal er op letten.

Dat vond ik best grappig.

Terug naar “SFB Café”