Hanwei Tinker Great Sword of War

Vraag en aanbod van zwaarden en toebehoren.
Let op: Lees eerst de specifieke regels voordat je hier post.
30cal_Fun

Hanwei Tinker Great Sword of War

Berichtdoor 30cal_Fun » Zo 02 Dec 2018 12:01

Te koop: Hanwei Tinker Great Sword of War

Ruim een half jaar geleden had ik dit zwaard besteld met de intentie om er een groot eenhandig zwaard van te maken. Het was al die tijd niet op voorraad en ik was het vrijwel vergeten totdat ik vorige week mail kreeg dat het verzonden was. Sinds aankomt heb ik het zwaard alleen even uit de verpakking gehaald om te inspecteren op defecten, op te meten en in te oliën. Het zwaard is dus nog gloednieuw, ongebruikt en komt in de originele verpakking. Ik heb echter vrijwel geen tijd meer om er iets mee te doen en heb er ook geen nut voor zoals het zwaard nu is dus heb ik besloten om het gelijk weer in de verkoop te doen.

Op het internet zijn er foto's en informatie in overvloed te vinden van dit zwaard dus hieronder alleen wat basis gegevens:
Totale lengte: 120.9cm
Blad lengte: 91.3cm
Handvat lengte: 29.6cm
Gewicht: 1700 gram
Breedte van het blad aan de basis: 56mm
Breedte van het blad nabij de punt: 36mm
Dikte van het blad aan de basis: 5.7mm
Dikte van het blad nabij de punt: 3.3mm

Ik weet niet meer wat ik er precies voor betaald heb maar het was ruim €300 en de meeste winkel verkopen het voor €340 - €380 dus ik vraag er een VASTE prijs van €290 euro voor, wat me een zeer redelijke prijs lijkt aangezien het zwaard nog nieuw in de verpakking zit.

Ophalen kan in Arnhem, anders verzendkosten voor koper.

Tientjesjagers; lees eerst de advertentie voordat je reageert, bespaar jezelf de moeite, graag geen berichten met "wat is je bodemprijs?", "ik bied ...", etc..

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Hanwei Tinker Great Sword of War

Berichtdoor 30cal_Fun » Ma 03 Dec 2018 18:46

VERKOCHT!

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

Terug naar “Zwaardenmarkt”