Hourglass gauntlets van Andrey Galevskiy

Vraag en aanbod van zwaarden en toebehoren.
Let op: Lees eerst de specifieke regels voordat je hier post.
30cal_Fun

Hourglass gauntlets van Andrey Galevskiy

Berichtdoor 30cal_Fun » Di 13 Dec 2016 22:52

Vorige week heb ik deze gauntlets van Andrey Galevskiy binnengekregen maar ze zijn mij veel te groot.
Ik heb zelf behoorlijk kleine handen met een palmomtrek over de knokkels van zo'n 20,25cm. Ik heb mijn buurman de gauntlets laten passen, hij heeft een palmomtrek van zo'n 24,5cm, hij past ze perfect maar wel al bijna op de limiet qua ruimte. Ik zou zeggen dat ze geschikt zijn voor iemand met een handpalm omtrek tot 24,5cm. 25cm zou waarschijnlijk ook nog kunnen maar dat kan ik niet garanderen. De ideale palmomtrek voor deze gauntlets zou ik zo tussen de 22 en 24 cm schatten.
Ze zijn van 1mm gehard en getemperd 65/65G/AISI1065/CK65 staal. Exacte hardheid zou ik na moeten vragen bij Andrey maar gezien zijn eerdere werk verwacht ik zo rond de 40HRC.
De twee losse besagews zitten er ook bij.
Ik heb er (inclusief verzendkosten, douane kosten, 21% BTW, overboekingskosten, etc.) zo'n 265 euro voor betaald en ik vraag er nu 240 euro voor. Ik sta ook open voor een goed bod. Verzendkosten zijn inbegrepen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

30cal_Fun

Re: Hourglass gauntlets van Andrey Galevskiy

Berichtdoor 30cal_Fun » Za 17 Dec 2016 23:03

VERKOCHT!!!

It's Pattern-welded steel, not freakin' Damascus!

A Government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.

Terug naar “Zwaardenmarkt”